Sledujte nás:

Datum registrace: 17. 06. 2010

Jak si nahrát profilovou fotku?

nada

Sebekoučink

Zahájení: 06.01.2020
Ukončení: 02.03.2020
Cíl: Udržet váhu již dlouhou dobu po zhubnutí (stabilizovaná váha)

50% Držím!
- +

Zaplacený cyklus je přístupný do 4. 3. 2020

Získané body

Tento měsíc: 270
Celkem: 23317
Zobrazit více

 

?

Jak sbírat body

Počítadlo pohybu

Můj pohyb
Chůze: 0 km
Kolo: 0 km
Cvičení: 0 h 0 min
 
Všichni uživatelé
Chůze: 95079.98 km
Kolo: 51412.41 km
Cvičení: 4327 h 47 min

Upozornění: Jedná se o blog uživatele STOBklubu, který neprochází kontrolou a nemusí splňovat zásady STOBu.

Jak smartphon nepřežil můj nákup nivy

15. 09. 2017

Jako většina seniorů pročtu letáky obchodních řetězců a vydám se na nákup s pocitem, kolik ušetřím, když sušenky BeBe Dobré ráno koupím v akci v Kauflandu za 39,90 Kč, místo v Albertu za 62 Kč. Ve výsledku neušetřím nic, protože v Albertu bych je nekoupila vůbec.
Tak jsem se včera vydala s batohem, vlastní igelitkou a smartphonem na akční nákupy.
V prodejně mi ještě volala sestra, ale hovor jsem ukončila s tím, že jí zavolám doma přes whatsap. Naše hovory totiž nebývají kratší než půl hodiny, přes whatsap ušetřím a utratím to za sušenky.

Nakoupila jsem, zaplatila u pokladny kartou (to nevnímám, kolik utratím) a zůstala udiveně stát mezi houkající a červeně blikající kontrolní bránou. Ještě jsem se nevzpamatovala a byl u mě kontrolní pracovník s požadavkem na předložení účtu. Poněkud delší účet pročetl a pravil: “To byla niva, pokračujte.“ Proč zrovna niva, která neměla ani staniolový okraj, nevím. Že by se Kaufland zapojil do projektu Prožij rok zdravě a zastavoval zákazníky se sýrem nad 30% tuku?

Ale to nebyl konec. Doma jsem vybalila nákup a chtěla zavolat sestře. Na duálu ale byl zobrazen u obou operátorů křížek X žádná síť. Nepomohlo vyndání baterky a simek a znovu zapojení, nabití baterky ani restart mobilu. Nezbylo mi nic jiného, než místo odjezdu na chatu navštívit odborníky. První pokus byl výměna sim karty u prvního operátora. Protože to nepomohlo, k druhému jsem už nešla a namířila jsem si to rovnou do servisu. Technik po usilovném snažení a továrním restartu konstatoval, že nezbývá nic jiného, než odeslat smartphon k opravě do Německa a mám zavolat za tři týdny. Ještě štěstí, že je v záruce.

Tak nevím, jestli je kontrolní brána na vině, že smartphon její aktivitu nepřežil, ale při příštím nákupu nivy ho nechám radši doma, protože na pečené dýni Hokaido s nivou a vlašskými ořechy jsem si moc pochutnala.

Naďa

Hodnocení (9 hlasů):

Komentáře je možné psát až po přihlášení.

17. 09. 2017 11:17
Ano, i tak se dá šetřit :-))
16. 09. 2017 12:11
Vtipně napsané :-) ... a kombinace nivy, ořechů a hokaida bude úžasná :-) Díky za tip i článek!
15. 09. 2017 17:31
Nejsem odborník na elektroniku, ale stát se může ledacos :-), ať se ti prístroj vrátí v pořádku.

Aktuality

Kvíz o ceny

Soutěž o produkty Wasa byla ukončena.
Gratulujeme výhercům: rosste, Ratuska, karkkrk

Ankety

Jaké nové recepty byste chtěli na STOBklubu?

Naši partneři